مصاحبه آرشیو خبر ها
خوشحالم که رئال الکلاسیکو را برد ، به آینده فکر نمی کنم

خوشحالم که رئال الکلاسیکو را برد ، به آینده فکر نمی کنم

آلوارو موراتا به رئال مادرید فکر نمیکند و اعتقاد دارد یوونتوس شانس بالایی برای فتح اسکودتو دارد. او در گفت و گو با اسکای در مورد مسائل پیرامون خودش و یووه صحبت کرد:

 

الکلاسیکو؟ من خوشحالم زیرا رئال مادرید برد، اما حتی یک لحظه به اینکه آینده ام چه خواهد شد فکر نکردم، زیرا می توانیم با فتح اسکودتو و کوپا ایتالیا تاریخ سازی کنیم.

 

او سپس در مورد این فصل یوونتوس و صدرنشینی شان با فاصله ی 6 امتیاز از تیم دوم صحبت کرد:

 

احساس ما در رختکن این است که بازگشت فوق العاده ای در لیگ داشته ایم، اما اگر اسکودتو را نبریم، هیچ سودی نخواهد داشت. فکر می کنم که شانس خیلی بالایی برا اینکار داریم، اما به این شرط که به بازی هایمان نگاه کنیم و نگران رقابت ها باشیم. اگر با هم بازی کنیم و با هم پیروز شویم، همانکاری که همیشه انجام می دهیم، در این صورت فکر می کنم که بخت بلندی برای قهرمانی مجدد داریم.

 

آلواریتو ادامه داد:

 

هنوز امتیازات زیادی هست که بخواهیم برایش بازی کنیم، اما آسان نخواهد بود، چرا که رم هم خیلی دور نیست. ما باید به خودمان نگاه کنیم و تا پایان بجنگیم، چرا که این فلسفه ی یوونتوس است و شانسمان هم خیلی زیاد است، عطش زیادی داریم و می خواهیم بجنگیم و اگر موفق شویم اینکار را انجام دهیم محشر است چون می توانیم بخشی از تاریخ فوتبال شویم.

 

او همچنین در مورد بازی یوونتوس و میلان هم صحبت کرد:

 

فکر می کنم بازی برابر میلان در سن سیرو هرگز آسان نخواهد بود و این بازی هم بسیار سخت است. آنها خواهند خواست که برابر ما پیروز شوند، چرا که در وضعیتی هستند که حاضرند هر چه دارند بدهند تا ما را شکست دهند. می دانیم که هر بازی یک فینال است، به پایان فصل نزدیک می شویم و باید هر کاری که در توانمان هست برای پیروزی انجام دهیم.

 

او که عضو تیم ملی اسپانیاست، در مورد رقابت های یورو که تابستان برگزار می شود هم صحبت کرد:

 

خیلی سخت است که بگوییم چه تیمی شانس اول یوروست، تیم های زیادی هستند که بسیار خوب بازی می کنند، ایتالیا همیشه ایتالیاست، پیروز شدن برابرشان بسیار سخت است، آنها خیلی تاکتیکی هستند که باعث می شود بازی کردن مقابلشان دشوار باشد. فکر می کنم  چند بازیکن بسیار فوق العاده دارند و همچنین بازیکنانی بسیار با تجربه و مطمئنا به دنبال این هستند که قهرمان این تورنومنت شوند. اما ما هم می خواهیم قهرمان شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: